Veelgestelde Vragen (FAQ)

Kan ik ergens de producten bekijken?

Vanaf 1 Juli 2011 is het mogelijk om het grootste deel van ons assortiment te komen bekijken en testen in onze showroom.

Wij zijn van maandag t/m zaterdag geopend van 09:30 tot 17:30. 

Wanneer u s'avonds of zondag wenst te komen kunt u een afspraak maken via 026-2600036 of ons contactformulier.

Het adres van onze showroom is:

Eyoba
Marketing 35
6921 RE, Westervoort

Voor een kaart en routebeschrijving verwijzen wij u graag door naar de detailpagina van onze showroom.


Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

Alle prijzen op onze webshops zijn inclusief BTW. Eyoba heeft een ruime ervaring met projectinrichting, wij kunnen ook offertes en prijzen exclusief BTW aanleveren. Voor meer informatie kunt u het beste contact met ons opnemen.


 

Wat zijn de bezorgkosten?

Bezorging is in Nederland geheel gratis.

Bezorging buiten Nederland kost € 25 voor een pakket tot 10kg en € 34 voor een pakket boven de 10kg. Voor palletleveringen gelden andere kosten. 

Shipment outside the Netherlands costs € 25 for 1 package below 10kg (22 lbs) and € 34 for a package above 10kg (22lbs). The cost for pallet shipments may vary.

Gratis bezorging geldt niet bij een bestelling van alleen Sit and Joy zitzakken onder de 50 euro en Terapy zitzakken onder de € 250. Wanneer een bestelling wordt geplaats van alleen Sit and Joy zitzakken komen er € 3,95 verzendkosten bij, bij een bestelling onder de € 50. Wanneer een bestelling wordt geplaats van alleen Terapy zitzakken komen er € 9,95 verzendkosten bij, bij een bestelling onder de € 250. 

Bij Eyoba wordt niet gewerkt met extra kosten achteraf en is alles transparant.



Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Voor meer informatie over betaalmogelijkheden gaat u naar de pagina betaalmethodes.



Achteraf betalen

U heeft bij ons de mogelijkheid om achteraf te betalen. Omdat niet al onze meubels direct op voorraad zijn en het soms even kan duren voordat u uw producten in huis heeft is achteraf betalen een goede optie. Omdat ook wij, net als u, graag zekerheid willen hebben over de bestelling hebben wij gekozen om deze manier van betalen ook aan te bieden.

Onderstaand vindt u onze betalingsgegevens, deze ontvangt u ook per mail wanneer u uw besteling voltooid. 

(Rabobank) rekeningnummer 134536207 t.n.v. EYOBA
IBAN: NL72RABO0134536207
BIC: RABONL2U



Retour binnen 14 dagen

Mocht een van uw producten beschadigd zijn aangekomen of heeft u een klacht over een product omdat het een fabrieksfout betreft? Wij zullen uw klachten z.s.m. naar behoren afhandelen. Voor meer informatie over klachtenafhandeling en retourneren klikt u hier.



Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk altijd vervelend als u een klacht heeft over een product of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Aarzel niet om contact met ons op te nemen, wij leren graag van uw opmerkingen. 

Klik hier om naar onze klachtenafhandeling pagina te gaan. 



Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Doorgaans worden onze producten binnen 7 tot 14 dagen bij u geleverd. Indien uw bestelling niet op voorraad is en de levering langer zal duren wordt er z.s.m. contact met u opgenomen.

Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden zijn wij genoodzaakt te werken met verschillende leveranciers. Elke leverancier hanteert andere tijden en voorwaarden waardoor de levertijd kan verschillen tussen +/- 3 werkdagen en 6 weken.


Waarom is mijn levering vertraagd?

De meeste producten die Eyoba levert moeten in het buitenland geproduceerd worden. Het grootste deel hebben wij op voorraad en kunnen wij direct leveren. Soms komt het voor dat een product met een langere levertijd een vertraging op loopt. De vertraging kan de volgende oorzaken hebben. Onderstaande situaties staan in volgorde van meest naar minst voorkomend.

De productie is vertraagd.

Er worden te allen tijde afspraken gemaakt met fabrieken in het buitenland over een productieperiode en data van oplevering. Echter kan het door drukke periode's, interne onduidelijkheden (bij de fabriek) en miscommunicaties soms even mis gaan. Ook zijn buitenlandse fabrieken niet altijd even stipt en correct als wij in Nederland gewend zijn. Zo kan het voorkomen dat een fabriek omwille van een andere klant, de huidige productie vetraagd.

Helaas hebben wij in veel gevallen geen zeggenschap in deze situaties. Wij doen er natuurlijk wel ons uiterste best voor om deze situaties zo veel mogelijk te voorkomen.

Het schip met containers heeft vertraging opgelopen.

Het is bij rederijen (maatschappijen die zeecontainers vervoeren) niet ongebruikelijk dat een schip vertraging heeft. Een reden hiervoor kan zijn dat de lading van een schip niet compleet is en er 2 weken gewacht moet worden op een belangrijke grote partij. Ook weersomstandigheden kunnen voor vertraging zorgen.

Douane check

Wanneer producten vertrekken en arriveren op een bepaalde bestemming worden deze gecontroleerd door de plaatselijke douane. Het kan voorkomen dat een check langer duurt dan normaal. Dit kan soms wel 1 tot 2 weken duren.
 



Levering in België
Eyoba levert ook  in België, de kosten hiervoor zijn 24 euro per zending. Neem contact op met info@designerstoelen.nl of via +31 (0)26 – 26 000 36 indien u als Belgische klant via de website niet uw betaling kunt voltooien.



Kan Eyoba de meubels ook gemonteerd leveren?
Standaard zijn onze meubels niet gemonteerd. Het monteren van alle meubels is simpel en eenvoudig. Tegen meerprijs kunnen wij uw bestelling ook gemonteerd laten leveren of laten monteren op locatie. De meerprijs is afhankelijk van het aantal en de leverdag. Wilt u gebruik maken van deze extra service? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of bel ons.



Ik heb een kortingscode, wat kan ik hiermee?

U heeft van een van onze kortingskaarten ontvangen met daarop een actiecode. Met deze codes krijgt u een korting van 5%, 7,5% of 10%. Deze code kunt u bij uw bestelling in de winkelwagen invullen waarna u de korting ontvangt indien u heeft geklikt op “kortingsbon gebruiken”.



Heb ik garantie op mijn aankoop?

Wij geven standaard 1 jaar fabrieksgarantie op ons gehele assortiment. 

Mocht u m.b.t. garantie nog overige vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.

 



Privacy Policy

Eyoba hanteert de Web bescherming persoonsgegevens (Wbp - artikel Reiksoverheid) en:

  • mag persoonsgegevens alleen verzamelen en verwerken als daar een goede reden voor is. Of als de betrokken burger toestemming heeft gegeven voor het gebruik van de gegevens;
  • mag niet meer gegevens verwerken dan strikt noodzakelijk is voor het uiteindelijke doel;
  • mag de gegevens niet gebruiken voor andere doelen dan waarvoor ze zijn verzameld;
  • moet de betrokken burger laten weten wat de organisatie met de gegevens gaat doen;
  • mag de gegevens niet langer bewaren dan noodzakelijk;
  • moet passende technische en organisatorische maatregelen treffen om de gegevens te beschermen;
  • moet de registratie van de gegevens in veel gevallen melden.


Staat uw vraag er niet bij? Stel hem dan via het contactformulier, een van onze medewerkers neemt dan z.s.m. contact met u op.